副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[角色扮演]舊大埔警署@綠匯學苑

綠匯學苑由幾組建築物組成, 樓房矮矮的, 非常有英國值民地色彩.呢度有一啲有機農業可以買之外,仲有一間素食餐廳,可惜過了last order既時間了,唔係就可以試一試.

前兩天去完大埔海濱公園踩完單車,回程就打算去大埔搭地鐵,想起附近就係舊大埔警署,但係地鐵站既指示搵咗好耐都見唔到舊大埔警署,明明就係附近,點解唔見呢?原來正確嚟講,果度應該係綠匯學苑至啱呀!由大埔墟地鐵站行去大概8分鐘路程,穿過運頭角公園就會到!其實綠匯學苑係嘉道理農場既附屬單位. 入到去進行一個簡單既登記後,工作人員會簡單講講苑內設施後就可以自己行架啦! 綠匯學苑由幾組建築物組成, 樓房矮矮的, 非常有英國值民地色彩. 呢度有一啲有機農業可以買之外,仲有一間素食餐廳,可惜過了last order既時間了,唔係就可以試一試.  因為呢度環景真係唔錯,好relax, 不過記住一定要帶定啲防蚊用品,因為都有唔少蚊,連莎拉平時好少被咬既今日都咬咗幾粒喔! 綠滙學苑前身就係舊大埔警署,所以室內都保留了當日舊警署既格局!放我地出嚟呀! 呢兩位犯人犯咗咩罪行?!大既就太無聊,細既就曳曳囉! 呢兩塊板自己寫自己罪行,真係好過癮! 監倉內既廁所陶B都要扮吓嘢! 犯人飲水要出聲,咁肚餓呢?! 呢度係報案室,我係PC0624, 有咩事?! 除咗展示了昔日警署之外,仲有一系列既舊電話,呢款勃輪式既電話,要打今天8個電話號碼,真係分分鐘要成分鐘覺打得完個電話呢! 除咗玩電話,仲有呢種「程」,細過就見唔少,玩都係第一次! 雖然綠匯學苑地方細細,但地點送方便之餘,又有教育意義,仲有環境好靚夠晒英式,影相一流喔!