副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[又甜又嫩] 親摘粟米@錦田鄉村俱樂部

冬天過後就沒有士多啤梨摘了,咁夏天呢?其實原來夏天都有嘢摘架,原來就係粟米喔!莎拉記得係卡通片龍貓入面,有一幕係草子次子去咗個農田摘粟米,之後仲即摘即食,就係因為呢套卡通片既影響,莎拉不知幾想試摘粟米

冬天過後就沒有士多啤梨摘了,咁夏天呢?其實原來夏天都有嘢摘架,原來就係粟米喔!莎拉記得係卡通片龍貓入面,有一幕係草子次子去咗個農田摘粟米,之後仲即摘即食,就係因為呢套卡通片既影響,莎拉不知幾想試摘粟米喔!錦田鄉村俱樂部冬天就有士多啤梨摘,而踏入夏天就係摘粟米,價錢就係每支計,$30一支或$100/4支,雖然價錢貴,但係因為係有機水果粟米,試吓都好! 粟米田唔係好大, 因為摘既人唔多, 所以可以慢慢揀. 原來粟米係生得好高架,一棵會生幾支粟米,陶寶B揀好邊支之後就大大一用park,手上就有支新鮮粟米了! 話明係生果粟米,當然可以即食,第一次生食粟米,嘩....真係好甜好嫩,正呀! 一場嚟到無理由只摘一支粟米咁少架,最後講價後就摘咗5支,誠惠$100! 一場嚟到又點唔可以玩吓車車呀, 有嗲嗲陪玩專員, Yeah! 返到屋企就試將支粟米蒸3分鐘,一樣都係又甜又好味,連平時對粟米麻麻地既陶寶B都追嚟食,當然啦,自己親手摘既特別好味呢!