副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

案件重演的分娩過程

一踏入37wk醫生已經話細細隨時ready出黎點知....第二日就真係有d見紅同分秘物,即刻比人捉入醫院,不過食炸糊,第二日唔夠床位又未有其他跡象就放我返屋企!諗住休息多日先再返工,係屋企休息下啦,到

一踏入37wk醫生已經話細細隨時ready出黎 點知....第二日就真係有d見紅同分秘物, 即刻比人捉入醫院,不過食炸糊,第二日唔夠床位又未有其他跡象就放我返屋企! 諗住休息多日先再返工,係屋企休息下啦,到左夜晚,沖好涼坐係床邊吹頭 係!又吹頭穿水!好在今次老公係到,拿拿林家姐仔合作自己換衫婆婆接,我同老公拿拿林飛的士出去醫院! 去到產房,我一直以為只係穿水見紅,點知姑娘話已經開左2度係唔知點解你覺得唔痛姐 但都係未生得,要落去產前病房等,不過好快陣痛就開始黎,個幾鐘之後已經開6,又要推返落產房。 係爆痛緊既期間,原來老公入左黎陪產,一直怕血既佢原來係唔知頭唔知路情況下就入左黎。 多謝細細同家姐一樣,仲快手過家姐,由係屋企穿水到生完,3個鐘頭多d就禮成! 辛苦之路正式展開!