副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[布吉親子遊] 5日4夜陽光大拍賣 - Day 2 (下)

食飽後就繼續我們既陽光大拍賣,起初以為岸邊無魚,其實原來都有啲魚仔游嚟游去架,行出啲仲多呀!

唔知係咪玩完浮潛,所以特別見肚餓架,唔駛10分就返回帝皇島了,今日開餐地點就係海灘盡頭那間餐廳. 因為好多人都未行嚟開餐,所以有幸地揀到張對住海灘靚景既檯! 午餐係自助形式,出外島玩跟團既餐都不會強求好食,旨在食得飽同埋乾淨! 睇吓有咩食先,有冬陰湯,炸洋蔥,甜酸雞,炒雜菜,仲有水果,都ok架! 起碼唔會難食,陶寶B食飽無投訴就知了! 食飽後就繼續我們既陽光大拍賣,起初以為岸邊無魚,其實原來都有啲魚仔游嚟游去架,行出啲仲多呀! 8年前同大情人嚟Racha island, 今天就有小情人陪我行沙灘呢. 係海灘又點唔可以食番支雪條呀,真係爽YY喔! 玩吓玩吓就已經到3pm既回程時間,好唔捨得呢個陽光與海灘呢,我地一定會再嚟玩架! 返到酒店時間剛剛好,謝菲就係酒店做個spa. 而莎拉就同陶寶B係酒店玩吓水! 雖然酒店不是5星級,但設施都唔錯呀,起碼有條小小滑梯已經足以滿足陶B啦! 另外仲有間kids room, mercure都算係一間kids friendly 既酒店了! 其實今日玩足全天,大家都好攰,近近地就去酒店對出既大排擋食晚飯了. 呢間餐廳都好進取,莎拉係對面換緊錢時,啲侍應就走過嚟拉客,莎拉見都好多人食,一於就試試啦!陶寶B一臉認真去睇餐牌,為既就係想叫嘢飲呢! well嚟到泰國當然係飲椰青啦!2大1小就叫了6餸1涉,好明顯我地好似餓鬼出龍一樣啦! 其實食物味道都可以,但係個冬陰公就堅唔掂,下午係沙灘飲果個仲好飲呀!至於價錢都可以,唔會剎到遊客一頸血!全晚最驚喜就係呢個花甲, 真係好好味, 又新鮮又甜. 今天真係太攰了,見陶寶B隨時會瞓,都係酒店玩美式桌球(pool), 叫杯飲品chill吓! 從前間唔時都會同謝菲兩個人去篤波,但變成三人世間後睇怕今次都係第一次了. 陶寶B睇吓媽咪點篤啦!係咪好勁呢,等我教你啦! 今晚開心時光差不多了,好好休息一下迎接明天開心行程!