副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

方便快捷嘅清熱消暑湯水: 三色冬瓜齋湯

見到大冬瓜又平又大個買咗返嚟!於是呢就打算用嚟煲湯,加埋粟米、紅蘿蔔就變成三色湯啦,呢d蔬菜樣樣都咁甜,所以就算只係齋湯都好清甜,唔會話無味。真係清甜、清熱又消暑。

見到大冬瓜又平又大個買咗返嚟! 於是呢就打算用嚟煲湯,加埋粟米、紅蘿蔔就變成三色湯啦,呢d蔬菜樣樣都咁甜,所以就算只係齋湯都好清甜,唔會話無味。真係清甜、清熱又消暑。   材料: 冬瓜   1.5斤 紅蘿蔔  數條(細的本地蘿蔔) 粟米  1條 薏米  適量 陳皮  1片     步驟: 1/ 冬瓜洗淨,切塊     2/ 薏米用半杯水浸至發大,沖洗乾淨     3/ 陳皮浸軟,刮瓤,洗淨待用     4/ 紅蘿蔔刨皮,切件   5/ 粟米去衣、去鬚,洗淨切件備用     6/ 所有材料凍水落煲,煲約1小時左右,即成 (有需要可以落鹽調味)     如果真係唔慣飲齋湯嘅,可加瘦肉或豬展煲湯,咁就有D肉味唔係素食者都岩。     好彩我家兩位小老闆都好喜歡飲,這應該是煮食的人最想看到的結果吧~     我和孖寶的Facebook Page: 荔枝與孖寶  我和孖寶的 Instagram IG#: laichimama Oh爸媽 - ohpama.com: Featured Bloggers MamiBuy香港媽咪幫:駐站部落客 Sunday Kiss: Featured Bloggers SuperMami HK:Featured Bloggers Beauty Exchange:Certified Blogger WeShare HK 親子: 推薦博客 ESDlife: 「靚太星級榜」Blogger 廿四孝父母 - 24parent.com: Featured Bloggers 媽媽經台灣/香港站: 駐站作家   If there is any question or you looking for me and the boys,  please feel free to contact LaiChiMaMa via Email: cherrywcchan@gmail.com