副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【注意】鬧市出現拐子婆!媽媽指女兒於旺角險被擄走

各位家長小心!旺角鬧市出現街頭拐帶小童事件!小編近日在Facebook見到,有「小米媽媽」之稱的育兒Blogger Sici 在其社交網站貼文,分享自己的親身經歷。同時提醒爸媽們不要掉以輕心!

  各位家長小心!旺角鬧市出現街頭拐帶小童事件!小編近日在Facebook見到,有「小米媽媽」之稱的育兒Blogger Sici 在其社交網站貼文,分享自己的親身經歷。同時提醒爸媽們不要掉以輕心!   時間:6月5日,下午兩時 地點:旺角雅蘭中心一期對出 事件:帶同女兒到旺角雅蘭一期看眼科醫生後,途經該處對出的地鐵站期間,突然被一名陌生婆婆企圖帶走其小孩。 事主稱已於同日晚上致電999報案。旺角警區會派員接觸跟進,及翻查附近閉路電視調查事件。 Sici回應:「當時一直手拖着女兒,未有放開過,而該名陌生婆婆則拖着其女兒另一隻手,Sici已即時拉走女兒,不料婆婆竟繼續扯住女兒向前行。事主當場抱起女兒,才令對方鬆開手。」   原文@FB: 搶細路!!!! 旺角雅蘭中心一期對住地鐵站同報紙檔, 5-6-2017 下午2:00pm 米媽剛剛帶米米去旺角雅蘭一期睇眼科,睇完眼科行出黎,對住地鐵站,同埋報紙檔,隔黎係燈位過朗豪坊,米媽一直都拖實粒米無鬆過手,沿住報紙檔行去的士站,點知突然有個呀婆係米另一邊拖住粒米,扮曬無野向前行,我呆左,我隻手更加捉實粒米,扯返黎自己果邊,呀婆仲要繼續扯住米米手向前行多幾步,最後我抱起粒米,啤住佢問佢咩事,佢先肯鬆開手,扮無事望住我笑一笑就快快腳走左去。 之後隔黎擺BOOTH派傳單果D SALES 個個見到曬成件事發生,都即刻問我識唔識個呀婆,我話唔識,佢地都嚇到叫我小心D。 米媽抱實粒米之後去搭的士返屋企。 愈諗真係愈驚!!!! 成條街食LUNCH時間真係好多人,個呀婆都咁落手!我捉到米實一實,佢地都照拖另一隻手想扯走佢!!!! 個呀婆絕對唔係想玩!!!! 佢係完全冇同粒米講過任何野!趁人多時行近拖佢另一隻手就走,連我拖住都夠膽!我大聲話佢,佢已經好奸笑咁即走!!!前面仲有位呀伯!!亦唔知有無同黨!!!!  米媽第一次遇到呢D事,真係好驚…. ! 唔發生係自己身上都唔知可以咁猖狂!!!大家都唔好掉以輕心!!! 大家真係要睇實小朋友,就算拖實都要望下周圍環境,有拖實,但有人拖你小朋友都是即刻警戒!!! 米媽已報警落左口供,之後會聽999報案中心指示去警處詳細備案,希望警察可以加派多啲人手係果度令啲拐子佬唔敢咁猖狂     有見及此,媽咪幫小編們在此呼籲各家長,如發現任何可疑人士,請立即致電999,協助警方調查。