副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[又大一歲] 火車控的生日會@ 陶家

又到一年一度陶家大日子了,係咩?咪就係陶寶B既生日呢!今年呢位小子已經係5歳啦,有晒自己既喜愛公仔或卡通,所以為了要囝囝一笑,今年莎拉都不能避免要用陶寶B最鐘意既Thomas火車作主題了!雖然一如既往

又到一年一度陶家大日子了,係咩?咪就係陶寶B既生日呢!今年呢位小子已經係5歳啦,有晒自己既喜愛公仔或卡通,所以為了要囝囝一笑,今年莎拉都不能避免要用陶寶B最鐘意既Thomas火車作主題了! 雖然一如既往生日會只是在家搞,但都想令呢位小男孩有個難忘既生日會,所以裝飾一定唔少得!   係生日會前一晚,莎拉周謝菲就漏夜不斷地剪剪貼貼,到了第二天,陶寶B一瞓醒就見到,仲聽到佢講「嘩...好靚呀!」,跟著就衝咗入我地間房同我地講好靚喔,搞咁多嘢都係想你有驚喜開心吓! 今天係得生日會呀, 你有無收到我既invitation呀?! 雖然人小小既party, 但都要整個陶寶B眼中既大餐. 陶寶B成日都話要飲益力多,但平時莎拉係唔會買既,既然今天係你主場,就當然有益力多飲啦! 除此之外近期陶寶B愛上食wrap, 生日派對一定要有佢! 仲有串燒蝦蝦,好味道呀! 今次party陶寶B都有參與幫手架,佢就係幫手整曲奇! 甜品就係三色啫理,簡單又方便! 好嘢, 開大餐啦, 有益力多, 又有姨姨送既Flynn火車, 好嘢! 陶寶B最開心時刻當然係唱生日歌吹蠟燭啦! 有個Thomas and Percy既蛋糕, 不知幾咁開心呀! 今年5歲了,又大個仔啦,媽媽繼續祝你開心健康好好享受童年就足夠了!  好嘢呀, 媽咪嗲咃送咗個walkie talkie 對講機, yeah!!! 可以係房度call媽咪啦!