副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

懷孕期,世上聽過最離地的戒口食物

一般除了聽過要戎韭菜、內臟、凍野等等外,近日聽到有個女親戚最離地的戒口食物,聽完真係估距唔到,完全O曬咀,仲千叮萬囑要記住,唔好搵個BB黎搏,

  每個懷孕的女人,都必定經歷過身邊奶奶、姨媽、姑姐等要戒的勸告,但從西醫的角度出發,就沒有那麽多限制。 我作為第二胎的媽媽,有了前者經驗,當然今次飲食上的要求會比較寬鬆,除了未煮熟的食物外,其他都照食可也。只要做到飲食均衡,不要偏重食某樣食物便可。 一般除了聽過要戒韭菜、內臟、凍野等等外,近日聽到有個女親戚最離地的戎口食物,聽完真係估距唔到,完全O曬咀,仲千叮萬囑要記住,唔好搵個BB黎搏,答案就係香蕉!香蕉!香蕉!(重要的事情要講三次)。她說原因係香蕉對BB的氣管不好,會容易有哮喘,仲補充話以前係條村生活時,見過有位孕婦,只係食左半條香蕉,就出事啦,BB生出來就有哮喘病,所以就算要食,都只能食大蕉。 聽完唔知可以俾咩反應距,半條香蕉出事?咁咪仲毒過病毒?其實係咪本身父母有懚性遺傳病而不知呢?聽到這里,只可以當閑人走過,聽完就算的心態。根據我見過政府注冊營養師的資訊是香蕉有豐富的營養,適合孕婦食用,而且糖分較大蕉底,更為健康。