副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[好玩好食]雪糕大滿灌@樂富廣場

暑假mode正式啟動了,可惜在職既莎拉已經同暑假拉不上關係了,所以一到weekend就要爭取時間周圍玩啦!夏天熱辣辣,有咩好得過食雪糕喔,仲要係有人請你食添,邊度有啲咁好既活動?!咪就係樂富廣場囉!

暑假mode正式啟動了,可惜在職既莎拉已經同暑假拉不上關係了,所以一到weekend就要爭取時間周圍玩啦!夏天熱辣辣,有咩好得過食雪糕喔,仲要係有人請你食添,邊度有啲咁好既活動?!咪就係樂富廣場囉! 由7/12-8/27,每天既12pm-8pm領展其下既樂富廣場會舉行雪糕大滿灌既活動,場內有多過遊戲之外仲有雪糕食!未玩遊戲前就首先俾佢呢個巨形雪糕杯吸引了,一跳入去見到一球球既雪糕真係唔想走呀! 你有無見過咁大個甜筒呀?我見過,我真係見過! 先生,你要咩味呀? 我要呢個, 最大既!!! 如果你係投籃高手,呢個籃球九宮格就一定難唔到你,成功投籃過三關就可以輕鬆easy贏得一球雪糕! 你睇陶寶B加埋謝菲嗲哋二人合作,真係所向無敵! 如果自問投籃了得,用最短時期入晒九個,仲有機會贏到$3000現金添呀!另外呢個跳跳遊戲就最啱跳唔停既小朋友玩,跳得高就有雪糕! 陶寶B,車我去買雪糕,可以嗎? 個雪糕就快溶了變雪糕湯啦,你仲唔快啲食?! 而為食既莎拉就最期待「十二道雪糕味」呢一部份了! 因為好多新奇地道既雪糕可以食,包括五花茶,桂元紅棗味,檸檬茶少甜,蔗汁味! 另外仲有蛋撻味及熊仔餅味真係諗都無諗過呀!夏天最好不過就係食雪糕,仲要食gelato,因為食多幾杯都唔會肥呀! 唔該, 我要呢個,呢個同呢個!!!! 莎拉同陶寶B試晒咁多款,最like就係蔗汁及檸檬茶少甜,夠晒本土呀! 另外係商場消費滿$200或以上就可以換一張bonus pass!  拎住bonus pass就可以排快速通道玩遊戲都不得只,仲可以去親子工作坊做吓手作仔,名符其實既又有得玩又有得食呀! 提提大家,活動位置處於A區美食坊外有蓋室外位置,所以排隊玩遊戲都會有啲熱,帶定把風扇仔就最好不過了!