副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[發揮創意]讓畫作成真的Sketch Town@IFC

唔知大家既小朋友鐘唔鐘意畫畫呢?有無諗過畫出嚟既影像可以轉化成立體在大銀幕上出現呢?前幾日去淺水灣時經過IFC商場就見到有呢個名為Team Lab既活動!現時只要係任何Beauty shop消費滿$6

唔知大家既小朋友鐘唔鐘意畫畫呢?有無諗過畫出嚟既影像可以轉化成立體在大銀幕上出現呢?前幾日去淺水灣時經過IFC商場就見到有呢個名為Team Lab既活動! 現時只要係任何Beauty shop消費滿$600就可以換到兩張畫紙啦,注意喔活動是有有場次架,所以換領時要留意時間! 而玩法好簡單, 首先就由11款既填色紙選出喜愛既圖案,之後就可以發揮自己既創意填顏色,完成後就可以交給工作人員掃瞄畫作,之後就會見到自己既作品出現係屏幕上,用手接觸屏幕上既物件仲會郁架! 今次我地換到4張畫紙,UM,,,,揀邊個圖案好呢?!個個都想畫添! 最後就一人一張各自發揮,哈哈,莎拉真係好耐都未用過粉彩畫畫啦,藝上一次應該係上世界了! 陶寶B極度專心佢既大作! 畫得靚唔靚呢,估吓邊幅畫係出自邊個啦?大 家各自完成自己既大作 當然要影相留念喔! 之後就交俾工作人員去scan, 好緊張呀! yeah,,,陶寶B畫既車仔好得意呢!謝菲呢架Ethan Bus好正,仲會排隊大塞車添! 而掂吓個圖像仲會跳跳吓!而屏幕仲會不間斷地出i現一隻大恐龍,呢個時候就可以用用手按住啲戰機,戰機就會向恐龍fire架啦,好鬼正! 見到自己畫既畫變成可以同你互動既影像,對小朋友大人都好新奇,好似從前想像既今日既科技都可以一一做到! 呢個活動係IFC會舉行到8月28日, 如果要去行街Shopping買化妝品, 不如帶埋小朋友一齊去IFC玩吓呢個Sketch Town啦.