副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

順產vs 剖腹產 女人最痛

我做助產士之後最常俾人問到的問題係「姑娘,你見咁多會唔會怕了生bb」老實說,我。好。怕。呀!

關你nurse事--> https://m.facebook.com/urnursecare/ 我做助產士之後最常俾人問到的問題 係「姑娘,你見咁多會唔會怕了生bb」 老實說,我。好。怕。呀! 雖然我無生過但好痛呀!!!   我跟我的助產士朋友同朋友都會各自討論到底順產好定剖腹產好!? 我會將兩者比喻為 「先甜後苦」同「先苦後甜」計劃!   如果鐘意聽壞消息先的朋友,咁順產就岩哂你! 因為要生bb時真係好痛好痛 係講100次好痛都不夠!   因為順產的原理是靠子宮收縮, 將bb撞向子宮頸這個門口  將子宮頸推薄推開 成個過程肚,腰背,恥骨同陰道入面都會覺得痛! 去到後期重會有一種好急大便的感覺 因為bb壓住左後面既肛門 有d媽媽話過我知 急大便既感覺比肚痛辛苦呢 所以好想有咁快生咁快呢! 另外有些媽媽生的時候需要剪一個會陰傷口 幫到bb個頭順利岀到   講到順產咁痛 咁剖腹產(俗稱開刀) 唔痛喇掛!? 手術個一下就一定唔痛既! 因為有麻醉藥! 生完就好痛好痛! 因為個傷口係由表皮切切切到去子宮 切足七層 如果傷口發炎就真係痛到爆炸呢! 相反順產媽媽一般產後復原得比較快!   所以痛這一方面其實順產同剖腹產各有千秋! 都係好痛   咁痛下次就講下個傷口啦! 我的專頁也有很多有關產前,懷孕或育兒的資訊,歡迎讚好同追蹤,都可以透過專頁問我問題 https://m.facebook.com/urnursecare/