副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【離哂譜】貴族幼兒園爆超收 巡查時匿校長室小朋友熱到缺氧

新北市新莊私立惠文領袖幼兒園一直被稱為台灣貴族學校,點知被發現超收學生61人,超收都不特止,仲被爆出離哂譜的事件!

圖片來源 新北市新莊私立惠文領袖幼兒園一直被稱為台灣貴族學校,點知被發現超收學生61人,超收都不特止,仲被爆出離哂譜的事件!校方為左掩飾自己超收,每逢教育局巡查,就會用Line通訊,展開「藏匿小孩大作戰」,由禮堂匿到去校長室。雖然已經成功避過幾次調查,不過最後都係有老師同家長忍唔住,揭發呢件離譜事件。 串通好 向家長宣稱消防演習 據了解,學校一直有裝cctv,家長可以直播小朋友上堂情況,每次遇到要走佬事件,學校就會對家長宣稱消防演習 匿校長室唔開冷氣 學童缺氧昏昏欲睡 最令人氣憤既係,迫60個小朋友入校長室之餘,學校竟然連冷氣都唔開,有老師直指小朋友已經昏昏欲睡,其實咁樣隨時會危險到小朋友健康,甚至有意外發生,好彩就未出過事,但係校長行為就真係好令人不恥!   事後幼稚園被罰款,不過小編覺得罰款實在太便宜佢地! 新聞來源/翻譯:MamibuyHK