副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

月入4000要養3個細路,唔夠駛俾老公鬧「敗家」

月入16,000台幣(約4000港元),要養一對孖B同一個10歲小朋友,媽咪知道生活艱難,有一段日子大人食豉油撈飯,但小朋友需要營養啊!結果買隻蛋番去,買個餸番去都要俾老公鬧「唔識持家,淨係識敗家」

一位媽媽於爆料公社發表 #一對雙胞胎小孩和一個十歲小孩的的媽媽泣訴 表示自己月入16,000台幣(約4000港元),要養一對孖B同一個10歲小朋友,媽咪知道生活艱難,有一段日子大人食豉油撈飯,但小朋友需要營養啊!結果買隻蛋番去,買個餸番去都要俾老公鬧「唔識持家,淨係識敗家」 果位媽媽話,大人可以省可以食少D,但係小朋友發育時期,2個B又要奶粉又要尿片真係唔省得,平時已經唔敢亂用錢,每一分錢都計到盡,更加唔好話要有私已錢,但老公竟然一d都唔體諒,仲話佢「唔識持家,駛哂d錢唔通食屎?」,「屋企唔夠錢你就同我諗辦法,無哂油錢我就唔番工」真係好過份。   呢位老公做人爸爸真係好自私,仲要掛住食煙浪費錢,老婆叫佢唔好食,食少D,佢就話自己番工咁辛苦食枝煙都唔得?你日日咁得閒係屋企照顧細路,又無搵錢你有咩資格要求我。 其實一個屋企真係唔容易,2個人更加要互相遷就同體諒,月入4000加上要照顧小朋友,真係要欣賞一下老婆付出,講呢D說話真係太傷人心了。後來媽咪就決定向法院申請離婚「你的世界從來只有你自己,家庭責任你從來沒有,遑論照顧妻小從來都是我再想辦法而你,我放生了」 呀媽仲嬲到公開自己收支,大呼冤枉