副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【親子共食】蘋果啤梨水

乖寶爸媽同乖寶都好鐘意飲湯,但夏天,飲太多肉湯會覺得好油(利),所以蔬菜湯同生果湯居多。基本上每星期都會煲一次。

乖寶爸媽同乖寶都好鐘意飲湯,但夏天,飲太多肉湯會覺得好油(利),所以蔬菜湯同生果湯居多。基本上每星期都會煲一次。 做法好簡單,蘋果啤梨去皮去核凍水落(熱水落會變酸)。 可加准山,龍眼肉/蜜棗(我鐘意龍眼肉多的,因為健康的,蜜棗製過糖份高),肉要先出水再加埋落去煲(可加/吾加,加左甜的,吾加清的),南北杏,新鮮白合(按自己喜歡)。 按照水既份量,加/減材料,平常我用半煲水+2個啤梨+2個蘋果+1粒新鮮百合+半條准山+6粒龍眼肉+少許南北杏。 煲1 個鐘就夠,生果湯吾可以煲太耐,冇益。 煲好,會放落水樽+水俾乖寶飲, 始終俾佢飲甜既野,加水好的,飲完之後吾飲水就大獲 我會壓爛半個蘋果加埋入水樽一齊飲,有口感,乖寶最鐘意。 佢一口氣飲晒成樽(150ml)飲呢個好過飲果汁,又健康,又有益。