副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

需要參加產前孕婦瑜珈嗎?

<<產前孕婦瑜珈>>我係新手媽媽,一直打算順產,所以係12wks 後,醫生既同意下我參加左產前孕婦瑜珈班 (直至以家28wks, 都係一星期上一次),希望有助生產呀! 其實有左之前都一直做開運動,所以

<<產前孕婦瑜珈>> 我係新手媽媽,一直打算順產,所以係12wks 後,醫生既同意下我參加左產前孕婦瑜珈班 (直至以家28wks, 都係一星期上一次),希望有助生產呀! 其實有左之前都一直做開運動,所以都keep 住郁下自己。 上堂內容: 拉筋,練習呼吸,練習收緊放鬆會陰肌肉,同舒緩背/ 腰既不適。 雖然唔知係咪真係可以有助順產,但做完之後個人會鬆d, 精神左 都幾舒服!  所以都推介各位媽媽可以參加尼類型既課程。有d 醫院都有提供,不過名額有限,所以我選擇出面報班。 最近有特別班 - 夫婦產前瑜珈班,當中可以同先生互動,先生又幫我按摩下,增進感情。我地成班媽媽都發現,其實我地大肚婆既筋骨仲靈活過一班爸爸...好攪笑! 孕婦產前瑜珈的好處: 產前瑜珈主要針對準媽媽懷孕期改變如腰背、盆骨的不適,幫助媽媽舒展身心,同時會鍛練深層肌肉,減低腰骨負擔,亦會加強訓練柔軟度,配合呼吸練習,有助媽媽自然分娩。