副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

順產vs 剖腹產 4 -會陰傷口防不勝防?2

上回講到產前運動有助預防剪會陰傷口,有無人有跟住做呢?今日我們繼續逐個擊破會陰傷口成因!做個無傷口媽媽!

我的專頁也有很多有關產前,懷孕或育兒的資訊,歡迎讚好同追蹤,都可以透過專頁問我問題 https://m.facebook.com/urnursecare/   上回講到產前運動有助預防剪會陰傷口 有無人有跟住做呢? 有關產前運動歡迎係我專業留言或inbox我   今日我們繼續逐個擊破會陰傷口成因! 做個無傷口媽媽!   需要剪會陰的情況包括:   2)bb頭大難岀來 一個人頭大呢就因為兩方面 一是遺傳 二是整體體積大!   遺傳這一項實在太博大精深 你頭大不一定bb頭會大 你老公頭大大都不一定bb頭會大 兩個都頭細反而可能bb 頭大 再說 如果你真愛頭大難道你就不嫁!?   所以我們都是由控制bb體型著手 一般如果你產前體型標準 一整個妊娠期間只需要增加12公斤 如果偏肥更要增少一點磅數呢! 唔係一個肥b沖岀我地唔剪會陰都會扯裂   另外有妊娠糖尿病的媽媽更加要跟足營養師的指示 控制好血糖 唔係食藥打針都唔緊要 影響大的是之後你和bb會有二型糖尿病風險大大增加 而且通常一足月就會催生 原因都係唔想bb太大 增加順產風險 其中之一就係會陰口會好大 甚至會難產同緊急開刀剖腹產     有無人生肥b搞到會陰傷口好大可以係我專頁分享下呢?   我的專頁也有很多有關產前,懷孕或育兒的資訊,歡迎讚好同追蹤,都可以透過專頁問我問題 https://m.facebook.com/urnursecare/   #下次講埋最後的預防會陰傷口大法 #肥b係得意但唔等於健康 #一個人唔係要食兩個人野 #控制體重得好產後修身都易d #bb太大要剖腹產 #關你nurse事 #關你nurse事_懷孕資訊 #順產vs剖腹產 #會陰傷口