副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【升學面試心得】幼稚園校長楊婉儀:面試最忌造作唔自然

幫小朋友入間好學校,好讓他們日後的人生路更平坦,想必是不少父母的心願。但點先揀到最啱自己小朋友的選擇?又點先可以如願以償入到心儀學校?STEAM International School總監楊婉儀分享

  幫小朋友入間好學校,好讓他們日後的人生路更平坦,想必是不少父母的心願。但點先揀到最啱自己小朋友的選擇?又點先可以如願以償入到心儀學校?STEAM International School總監 楊婉儀(Winnie)就分享心得「面試最緊要自然不造作」!     咁面試前有咩要準備?    Winnie建議各位家長,就係可以將面試準備融入日常生活中,「家長與其參加面試班,不如在一、兩年前開始在家中同小朋友自行練習,將你希望他/她說的答案潛移默化在生活中,好讓小朋友自然地向老師說出,而不應該叫小朋友背model answer」   如果時間許可,可陪小朋友參加活動,譬如面試前一齊參加興趣班、一齊行山、一齊焗蛋糕…等小朋友有更多話題同校方分享,可以更愉快同校方分享同父母的點滴。「效果會比起叫小朋友背熟預設答案更加好」     不要勉強孩子背稿   另外,如果小朋友的答案並不如父母所想,絕對不要怪責他們,因為小朋友的思路很真實、很直接,沒有父母希望自己的小朋友變成一個只聽指揮的機械人吧,Winnie亦勸大家不要為了短暫的面試時間,而扭曲小朋友性格,不值得!而且背錯,有時仲衰過唔背,你咪?     即時收睇詳細專訪內容: