副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

牙牙學語

自從LuLu出牙仔之後,就開始牙牙學語。父母最緊張當然係BB最快識叫邊個先啦!1.「嫲嫲」、2.「媽媽」、3.「嗲嗲」(大家唔好誤會,「嗲嗲」其實係「車車」),冇錯,我三甲不入,係輸左俾架車.....

自從LuLu出牙仔之後,就開始牙牙學語。父母最緊張當然係BB最快識叫邊個先啦! 1.「嫲嫲」、2.「媽媽」、3.「嗲嗲」(大家唔好誤會,「嗲嗲」其實係「車車」),冇錯,我三甲不入,係輸左俾架車......只好怪自己成日打機冇比心機湊佢。輸左俾架車真係幾瘀皮,Lu爸於是的起心肝,減少打機陪LuLu 玩。日子有功,LuLu開始識叫"pa..pa...". 「誰輕輕叫喚我.......」第一次聽到天使般的呼喚,真係眼淚水都標埋出黎!之不過到宜家LuLu仍然鍾意玩車車多過玩爸爸,但當佢講mini cooper 叫左做mini pa pa,Lu爸內心都有番少少安慰。