副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【BB食譜】意式芝士番茄肉丸菜心飯

如果吾想放入攪拌機攪,加少的水,大火滾起加芝士煮杰的汁就ok。

見乖寶好番晒,乖寶媽媽開始整番的佢鐘意食既野,吾洗餐餐食粥。 今次呢個係《意式芝士番茄肉丸飯菜心》 材料: 車里茄4粒 (用普通番茄都得),洋蔥 幾條,柳梅肉 (2隻手指咁多到既肉,可以整到15粒。乖寶媽媽吾會買現成肉碎,因為吾知咩肉同碎肉機好污糟),菜心葉 3片,芝士 少許,香草 少許 豬肉醃料:少許鹽(可以吾加),油(米槺油/橄欖油/芥花子油),生粉,薑汁 做法: 豬肉切碎,加入醃料,攪10下,攤20下左右,起膠,用手指搓1細粒,之後可放入雪櫃雪一雪定形先煮。 炒香洋蔥番茄,加少許水,煮滾,煮到番茄開始爛,夾起幾舊番茄肉,其他放入攪拌機攪碎。 攪好倒出番茄汁加入肉丸,肉丸熟左加菜心芝士香草番茄肉,滾起熄火。 配飯,咁就可以開餐!!! 如果吾想放入攪拌機攪,加少的水,大火滾起加芝士煮杰的汁就ok。 飯,按寶貝們喜好,配爛飯大人飯都得。