副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

朝瞳玩什麼 | 一堆珠仔三個玩法

成日強調幼兒要訓練小手肌,其實日常生活裡面有好多方法都可以做到,唔洗特登去上堂嫁!簡單一堆珠仔就可以多個玩法,朝瞳淨係"畢珠仔" 都玩成大半個鐘,我又可以坐埋一邊抖下!

成日強調幼兒要訓練小手肌,其實日常生活裡面有好多方法都可以做到,唔洗特登去上堂嫁!簡單一堆珠仔就可以多個玩法,朝瞳淨係"畢珠仔" 都玩成大半個鐘,我又可以坐埋一邊抖下! 玩法一: "執珠仔" 「Oops 媽媽倒瀉晒啲珠仔,快啲幫手執!」,最簡單又自然嘅玩法,咁細粒珠要用手指仔執起其實有難度,可以挑戰下小朋友。 玩法二: "畢珠仔" 畀兩至三款大細不同嘅匙羹佢,又畀幾個盒仔佢,由佢自由”畢”。陪埋佢玩的話,你可以拎本食物認知書出扮餐牌,話我想要雪糕,叫佢”畢”畀你~ 玩法三: "分珠仔" 拎一堆唔同顏色嘅珠子叫佢試下放到正確顏色紙上。 至於最大路嘅”串珠仔”呢?我就唔會叫兩歲幾嘅小朋友,因為呢種珠太細,用大啲嘅珠就可以!   你可能問... >啲珠咁細會唔會食落肚? >>我嘅習慣係活動開始前說明一次,用動作示範珠子係唔可以放落嘴或鼻。 >我果件坐唔定,點玩? >>其實同小朋友做遊戲練習,一定係時間短同精要,做多幾次耐性就會慢慢增加。 所以,遊戲唔需要複雜,但要準備多幾個係手,隨時轉換。 朝瞳仲玩啲咩? 拼圖遊戲,訓練你和孩子的耐性!