副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[吃貨48小時] 快閃慶生親子遊@吉隆坡Day 1 (下)

莎拉係十年前嚟過吉隆坡,印象中就係周圍食食食,而我地呢次gate away 又真係得48小時,所以食會成為我地既娛樂喔!由酒店穿過一個商場唔使5分鐘就到達KL Monorail line 既KL se

莎拉係十年前嚟過吉隆坡,印象中就係周圍食食食,而我地呢次gate away 又真係得48小時,所以食會成為我地既娛樂喔!由酒店穿過一個商場唔使5分鐘就到達KL Monorail line 既KL sentral 站.   去售票機購買去bukit bintang 站準備去阿羅街食好貨呢! KL monorail 係吉隆坡早期既輕軌鐡路,所以車速都好似比較慢.  Bukit Bintang 站係大站,因為連air Asia 都冠名了呢個站就知道了! 呢個金三角位有好多商場,所以好不熱鬧呢! 唔駛5分鐘就去到阿羅街,嘩...一入去就見到有好多大排擋係兩邊,真係花多眼亂! 呢種點心播似乎好出名,五顏六色既燒賣,莎拉就真係唔多欣賞,不過謝菲好想試,莎拉就係咁阻止佢! BBQ海鮮, 好吸引呀, 好想食喔. 成條街咁多餐廳,點揀好呢?!莎拉一早就已經決定了食黃亞華,點解?為既就係佢出名既雞翼!由街頭行到街尾終於見到黃亞華既招牌老翻米老鼠啦! 鎮店燒雞翼, 真係遠遠都聞到啦! 好彩我地早少少嚟,7pm等了唔駛10分鐘就有位啦!見到樣樣都想食,點好呢?! 呢度既店員全部都識講中文(廣東話),所以叫菜無難道,慶祝謝菲生日當然要食豪啲食好啲啦,所以今晚就嚟過海鮮大餐!首先就係燒大蝦,胡椒炒蟹,燒魚,黃金魷魚,半打招牌燒雞翼,仲有炒銀針粉! 燒蝦一上檯,陶寶B自己都食咗一隻,因為好香又多肉,等我仲叫得兩隻添! 唔緊要我食蟹!本來唔叫蟹,因為驚食唔晒,但一場嚟到無理由唔食架,見佢係後面張水檯劏蟹好新鮮,忍唔住叫埋,本來想叫一隻,但一隻RM$140,兩隻就RM$220, 咁即係迫人叫兩隻姐,好一於就一人食一隻蟹! 好好味道, 唔好阻住我嘆! 燒雞翼我自細鐘意食,唔係講少真係好好食,雞翼入味得嚟又燒得剛剛好,睇嚟呢個都係我食過最好味既雞翼了! 燒魚就其實都好食,不過今晚太多正嘢啦,所以比下去了!黃金魷魚就即係咸蛋魷魚了,好似香港既好味啲!炒銀針粉好好鑊氣,最鐘意呢度既芽菜又短又肥,所以特別爽口! 大家估吓今晚呢餐生日飯幾錢?!答案就係RM$350唔駛,真係好抵食, 計落唔駛港幣$700!食飽就當然要食甜品啦,呢度好多椰子新鮮雪糕買,同泰國既一樣用椰殼盛雪糕,上面仲加啲椰絲. 食一個都唔夠喉呀. 大家爭住食呀,,,,不如叫多個啦! 呢一樣KL名物就係羅漢果冬瓜龍眼冰, 當然係茨廠街既先至正宗啦, 不過今晚飲住呢個先. 一場嚟到馬來西亞,唔係唔食貓山皇榴槤呀嗎?! 真係周圍都係榴槤, 都係留俾店主幫我地選啦! 不過食到咁飽,一個就食唔落,好彩有啲即開一份份既啱晒我地淺嘗!揀啱邊份,俾錢就坐抵食了,係街邊戴晒手套食都係第一次呢,別有一番風味呢! 今晚食住咁多先, 明早Continue!!!