副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【孕婦煩惱】關愛座,您敢坐嗎?

如果喺香港,開設「關愛襟章」,然後按需要分高、中、低等級;當大家見到有人戴住,就要讓座。我諗所有大肚婆都會想要一個!

如果喺香港,開設「關愛襟章」,然後按需要分高、中、低等級;當大家見到有人戴住,就要讓座。我諗所有大肚婆都會想要一個! 搭地鐵、巴士時,如果你見到有3個人,一個係約7個月嘅大肚,第二個係約5個月嘅大肚,同一個六十幾歲嘅老人家,你會讓座俾邊個呢? 記得有一次,我如常上咗巴士返工,當時座位已滿,有幾個人喺走廊企。幸好有個好心太太讓咗佢嘅關愛座俾我,令我唔洗係15分鐘嘅車程中,心驚擔跳怕撞親個肚,真係非常感謝!後來到咗下一站,我坐位旁邊企咗一個五十幾歲嘅中年女士。隨之委屈就咁開始… 中年女士用佢雄厚嘅聲音係我旁講:「後生唔好坐啦,要讓人坐。」開頭,我反應唔切,因為車廂內有好多後生的,而且我大肚緊,原全唔知道佢係講緊我。後來,佢嘮叨咗幾句,拍一拍我膊頭,我先醒覺,佢所講嘅「後生」係我! 當時我猶豫咗一陣 ,我係咪應該讓座俾女士呢?我同佢之間邊個較需要呢個座位多啲……喺我未反應得切,而女士繼續情緒高漲,最後我忍唔住回咗句「我都大肚啊!」 其實我知道大肚並唔係大晒,只係晨早流流被一個唔相識嘅人無因由咁批判,覺到無限委屈。我唔係有心霸住座位,而係我有確實嘅需要!後來,我諗深一層,可能佢同我一樣都係有確實需要,所以先會開聲有咁嘅表現,於是我企起身,讓女士坐了。 我企起身之際,身後一把溫柔嘅女聲響起:「你坐丫!」有人再讓我坐,超感動~可以唔駛對住個女仕咁尷尬。女士呢一刻瞥咗我個肚一眼,「原來你大肚架!」以上事件發生喺我懷孕已5個月之時,肚就好似一個小蜜瓜咁大,加上我已出聲表明我大肚,其實唔明點解女士會睇唔到,聽唔到。 誤會就此告一段落,我頓時有種沉冤得雪嘅感覺!其實孕婦不時都會遇上類似情況,通常發生喺未見肚嘅懷孕初段,但呢個階段嘅孕婦更需要座位,因頭3個月好多時都是流產嘅關鍵期,一定要多休息坐坐同小心保護BB。大多數香港人都好願意讓座,但前提係佢覺得你好有需要。 大肚搭車小Tips: 1) 收埋高踭鞋,換上平底鞋。 2) 護住肚子,揸穩扶手,就算車程短,企時都唔好玩電話。 3) 如果你每日車程時間好長,又未必時時有位坐。請控制好鹽嘅攝取量,少食鹽量較高嘅醃製品,可以攝取優質蛋白(如肉、蛋、奶及奶製品、大豆及豆製品等)及含鐵豐富嘅食物(如動物肝臟等),防止腳腫。我由陀森林5個月開始,腳就腫到生產,當時返工來回車程都要1個半鍾,真係異常痛苦! 4) 減少揹大袋,一來重,二來遮住大肚身型;如果係繁忙時間,好多人會因為睇唔到而撞到你。 5) 老實講,未見肚時其他人好難察覺到你係孕婦,所以可以著大肚衫、戴口罩突顯自己係孕婦。 6) 準爸爸,如果可以的話,請陪大肚婆搭車吧! 希望各位準媽媽見到呢篇文章之後,可幫到你哋喺繁忙嘅地鐵、巴士等公共交通工具上保護好自己同寶寶啦!