副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【咁都得】老公為左買Iphone 叫老婆坐月坐慳d

坐月真係好重要,慳係可以慳,但都要睇下為左d咩,為左iPhone而累了媽媽累了奶奶,值得嗎?

要知道坐月對媽媽黎講十分重要,D人都成日話坐月坐得唔好會有好多健康問題,台灣係坐月方面既服務種類好多,有月子中心,亦有月子餐服務,但有網友媽媽係台灣Mamibuy發文,話老公竟然為左慳錢買Iphone,叫老婆唔好去月子中心,連訂好左既月子餐都要退訂? 全文(文字版) 我知道這一且很瞎...但卻是真的蝦到讓我心痛 老公之前說去住月子中心的話會花太多錢,叫我給婆婆坐月子 但我很怕讓婆婆幫我坐月子之後的人生就有得受了.... 盧了很久老公答應讓我訂月子餐,然後婆婆來家裡幫忙這樣 可是......... 上禮拜IPHONEX發表後老公竟然對我說出了超驚人的言論 他:我想想還是叫我媽煮月子餐給你就好了啊?這樣還能再省下不少阿 我:為何?我們不是討論好了嘛! 他:因為我覺得錢省下來讓我買新的IPHONE還"比較"划算阿!你那月子餐不就也是吃得而已嗎?有那麼重要?吃幾天就花我好多錢....我買手機可以撐比較久欸 我.......真的心很痛 為了一支手機....看見他原來這麼自私..... 昨天他還真的把我月子餐打去退訂...... (想問問媽媽們如果是你們遇到會怎麼做? 呢個網友媽媽本身想去月子中心坐月,後來老公話太貴,就唯有訂月子餐。點知老公因為想買iPhone,連月子餐都唔俾訂,乾脆叫奶奶黎煮,仲話月子餐都係食架姐,有無咁重要呀? 其實梗係老婆身體緊要啦,佢十月懷胎辛苦生個仔出黎你都有份架,咁自私都得既你個人? 結果呢個自私老公行為令一眾網友媽媽嬲爆,仲話咁叻你叫iPhone生仔啦,唔駛坐月呀! 坐月真係好重要,慳係可以慳,但都要睇下為左d咩,為左iPhone而累了媽媽累了奶奶,值得嗎? 全文Link