副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

在職媽媽?全職媽媽?

一直好多人都會討論在職媽媽辛苦d?定全職媽媽辛苦d?2種我都試過,咁o岩你係一間好既公司返工,上班無壓力既當然好但剛好如果你返既又要跑數,又工時長既就慘了。返工不停比經理比客煩,返到屋企半死仲要攪個b

一直好多人都會討論在職媽媽辛苦d?定全職媽媽辛苦d? 2種我都試過,咁o岩你係一間好既公司返工,上班無壓力既當然好 但剛好如果你返既又要跑數,又工時長既就慘了。 返工不停比經理比客煩,返到屋企半死仲要攪個b,真係想死! 咁24小時係屋企又真係咁辛苦?自問2個小朋友係好乖(媽媽我表示好感恩) 佢地真係食飽訓,可以自娛,係得閒煩下你攪下你。 不過唔好忘記仲有一大堆野係屋企你係要做! 買野煮野食餵奶執玩具洗衫............. 真係要好好安排抽到d時間做自己野! 所以對我黎講 在職媽媽可以返工抖下,同同事吹下水玩樂下 全職媽媽可以忙裡偷閒有d時間休息下。 但而家我做緊第三種媽媽,就係在家工作媽媽 係我至想死既一種!!!!!!!!!! 一黎無得返工出去抖下,2黎就算忙裡偷閒既時間都要拎黎做公司野! 一手抱住個細一手打字整圖! 仲要個大既不停媽咪你陪我玩!!完全想撞埋個電腦到! 想等佢地訓晒可以做野,就要睇你好唔好彩,2個會唔會咁合作! 唔知點解梗有一個唔願訓,仲要大喬慣左陪訓,成日都要等佢訓左我先可以做野! 轉眼都深夜3點!第二朝又8點起身展開新一日! 總之做媽媽就辛苦! 點解爸爸可以專心工作,媽媽成日都做分身不暇呢個角色! (利申:大家平等,公一份婆一份架!!無家用架!)