副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

藻油DHA小分享

好想同大家黎個小小嘅分享時間過得好快,話咁快我已經踏入第六個月喇!身邊有d孕媽朋友問我食開邊隻supplement,其實我而家每日都有食惠氏媽媽嘅藻油DHA,因為聽講孕婦每日如果攝取600毫克藻油DH

好想同大家黎個小小嘅分享   時間過得好快,話咁快我已經踏入第六個月喇!身邊有d孕媽朋友問我食開邊隻supplement,其實我而家每日都有食惠氏媽媽嘅藻油DHA,因為聽講孕婦每日如果攝取600毫克藻油DHA直到分娩,可以有助減低早期早產嘅風險。BB足月健康d,發展都會好d,陀住BB梗係想佢可以留到足月先出世啦,畢竟每一個周數對BB黎講都好重要架嘛。 加上我老公成日都好驚我食d無質素嘅野(大肚婆有陣時真係會忍唔到口)所以都會擔心bb會唔會唔夠營養,但係之前聽朋友講如果食埋惠氏嘅Materna就會更全面提供所需嘅營養俾bb,所以我先揀呢隻黎試,暫時自己食緊效果都ok,BB好健康,發展進度完全合格,好期待佢可以健健康康肥肥白白咁出世!