副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

轉季有幾聲咳 唔食得D咩?

轉天氣無論大人定小朋友都好易有幾聲咳,咳除左可以用食療之外,其實仲要戒口!原來呢D野係唔食得架!

【秋風起】咳都有好多種!5個食療舒緩治咳嗽 轉天氣無論大人定小朋友都好易有幾聲咳,咳除左可以用食療之外,其實仲要戒口!原來呢D野係唔食得架! 1) 唔食得橙 好多人認為橙子是止咳化痰的,但實際上,只有橙皮有止咳化痰的功效,但橙肉反而生熱生痰。 另外,咳既小朋友可以試下燉橙 2) 唔食得鴨梨 鴨梨雖然能夠清熱生津,但是因為性涼,所以不能夠在感冒的時候吃,很多人患感冒,都盲目的去買梨子吃,這樣反而會導致咳嗽更嚴重,但燉梨可以驅寒。 3) 唔食得寒涼野 咳嗽多因肺部疾患引發的肺氣不宣、肺氣上逆所致。此時如飲食仍過涼,就容易造成肺氣閉塞,症狀加重,日久不愈。不論是兒童還是成人,咳嗽多會伴有痰,痰的多少又跟脾有關。脾是後天之本,主管人體的飲食消化與吸收。如過多進食寒涼食物,就會傷及脾胃,造成脾的功能下降,聚濕生痰。   4) 唔食得肥膩野 咳嗽多為肺熱引起。日常飲食中,多吃肥甘厚味可產生內熱,加重咳嗽,且痰多粘稠,不易咳出。過食肥甘可致痰熱互結,阻塞呼吸道,加重哮喘,使疾病難以痊癒。所以在咳嗽期間應吃一些清淡食物。 5) 唔食得.冷、酸、辣食物 冷凍、辛辣食品會刺激咽喉部,使咳嗽加重。因此,咳嗽時不宜吃冷飲或冷凍飲料,從冰箱裏取出的牛奶最好加溫後再喝。患「過敏性咳嗽」的孩子更不宜喝碳酸飲料,以免誘發咳嗽發作。酸食常斂痰,使痰不易咳出,以致加重病情,使咳嗽難愈。   > 睇下小朋友咳仲有咩要注意?