副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

海洋公園都有Playgroup!?

眼利嘅媽媽們可能一早已經留意到海洋公園係9月份推出咗「恒常教育課程」畀2至6歲嘅小朋友,內容包括30分鐘自然探索、15分鐘團體活動時間、45分鐘藝術創作/ 感官遊戲/ Messy Play自由創作/故

眼利嘅媽媽們可能一早已經留意到海洋公園係9月份推出咗「恒常教育課程」畀2至6歲嘅小朋友,內容包括30分鐘自然探索、15分鐘團體活動時間、45分鐘藝術創作/ 感官遊戲/ Messy Play自由創作/故事分享,而導師話每次內容都會唔一樣的,詳情可以參考官方網頁。基於好奇心,再加上幾位朋友仔都一齊去,於是朝瞳就展開一次海洋公園Playgroup之旅! 朝瞳同朋友仔一早就到指定集合地點等,而當日嘅導師(一位外籍姐姐、兩位Local姐姐)都有提早出嚟同小學員點名、派Name Label,仲開始同小朋友傾計,十分Nice。 夠鐘,三位導師就帶我地入場,入場路線同一般入園客人一樣,所以要拖實小朋友跟實導師,唔好走散。 第一站,我地入到位於熊貓館嘅其中一個課室,由於課室內唔畀拍攝,所以睇我口述啦。入到課室,大家除鞋圍圈坐,外籍導師就開始同小朋友Greeting,稍為warm up一 下,就再走出課室出發去海洋館喇! 導師拎出一條圈圈帶,分兩組,要小朋友手拎圈圈,導師就拖住一串”小火車”出發~幾個小朋友跟住行入海洋館,畫面十分有趣。點解我要特別寫呢個?因為朝瞳好鐘意咁樣跟住行。 入到海洋館,會停係超大魚缸前睇魚,導師會同時介紹魚名。8分鐘左右又轉另一個地方睇,睇完就番去課室喇。外籍導師月同另一位Local導師就同小朋友講故事、唱歌,都係圍繞海洋生物的~內容都豐富,亦有互動,氣氛不錯。 最後,小朋友可以輪流做Art Work 同玩Messy Play。當日嘅Art Work 係填色再噴水貼海洋動物剪影,而Messy Play 就係玩水搵海洋動物。眼見參加嘅小朋友都好開心,如果住係南區嘅,相信當作恆常課參加都不失為一個好選擇。對於朝瞳呢啲新界友,只好試堂體驗一下。 喜歡嘅朋友,可以 Follow  朝瞳氏の日常  睇更多日常放送。