副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

試用分享 - 口水疹救星 (Paxbaby潤膚乳霜)

唔知有冇媽媽嘅bb都有同樣問題,細佬仔劻霖係三個半月大開始,口水係咁流,似係吽牙,但不停幫佢抹,抹完又抹,口水仍然停不了,搞到咀仔左右面珠都紅左,出現左俗稱嘅「口水疹」,搞到嶠媽都好頭痕! 大家

     唔知有冇媽媽嘅bb都有同樣問題,細佬仔劻霖係三個半月大開始,口水係咁流,似係吽牙,但不停幫佢抹,抹完又抹,口水仍然停不了,搞到咀仔左右面珠都紅左,出現左俗稱嘅「口水疹」,搞到嶠媽都好頭痕!      大家都知劻霖有係TVB拍劇,都有幫雜誌影下相咁,但佢啲口水疹十分不合作,每次要拍野,又或者去影相,都會特別嚴重,好似玩遊戲咁,時好時壞,想佢好時佢又嚴重左,唉!      今次有機會試用到 Paxbaby潤膚乳霜,其實哩隻乳霜係冇話專比濕疹、口水疹、皮膚敏感專用嘅,只係日本媽咪用左之後,發覺對於濕疹、皮膚敏感嘅敏題上都起左作用,即是好work咁解!所以令到好多香港媽咪都好想試用!      嶠媽用係好多地方,細細支帶出街幾方便,有時出到街芊嶠唔知摸左啲咩,又摸面,有時仲會即刻紅左一撻,嶠媽就會即時幫佢搽一搽,唔洗多,好快吸收哂,隔左一陣就會散左啲紅,好洗好用。另外,當然唔少得幫劻霖搽口水疹啦!不過佢清醒時會不停流口水,搽完都會比口水洗左,所以佢一訓左,我就會幫搽佢,等佢自然吸收。      用左一星期,劻霖兩個面霖竟然甩甩地皮,聽朋友講,話好返啲皮膚就會甩皮,好似換過啲靚皮咁樣,即是代表劻霖面仔好返好多。所以嶠媽我會繼續keep住用,希望劻霖出左牙仔後會有改善,唔會咁多口水啦! *********************************** Paxbaby Hong Kong  Website:https://paxbabymall.com/ 潤膚乳霜 50g ($79) / 150g ($179) 產品簡介  - 無石油添加物。無人工香料。無人工色素。無添加藥性。  - 日本Amazon嬰兒潤膚乳霜長年銷售冠軍 。眾多媽媽們反映潤膚乳霜對BB濕疹、口水疹、面紅疹、奶疹等皮膚敏感痕癢有很不錯對舒緩作用。不少媽媽們發現,天氣比較乾燥時,和paxbaby的天然植物性BB油一起使用,對BB濕疹有加強舒緩效果。  - 清爽滋潤不油膩,每日使用能滋潤及補充肌膚水分,鎖水力高,容易被吸收。面部及全身均可使用。健康植物性潤膚乳,富含維生素E、角鯊烯、澳洲堅果油等成分,無藥性,植物油成分安全達可食用級別,安心可賴,肌膚比較敏感的大人也可以使用。洗護產品成分為食品級別,如不小心舔入嘴裡,也可安心。  - 成分「水,甘油,鉀皂,荷荷芭油,堅果籽油,角鯊烯,葵花籽油,海藻糖,迷迭香提取物,黃原膠,生育酚,扁柏酚,乙醇」