副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

小三培訓班每堂收費2.98萬 聲稱「沒有拆不掉的家庭」

想做拆散人頭家,唔駛上堂既,果3萬蚊俾我啦我教你,拿你識得洗衫、掃地、煮飯、執屎執尿、湊仔、湊埋個老公、定時定侯應付親戚朋友、對老爺奶奶噓寒問暖仲要包辦哂屋企大小事務就得架啦,得既我俾埋我個位你做又點

唔發火當我病媽 https://www.facebook.com/angrymami/ 想做拆散人頭家,唔駛上堂既,果3萬蚊俾我啦我教你,拿你識得洗衫、掃地、煮飯、執屎執尿、湊仔、湊埋個老公、定時定侯應付親戚朋友、對老爺奶奶噓寒問暖仲要包辦哂屋企大小事務就得架啦  你得既我俾埋我個位你做又點話 #想做小三騙錢首先要俾人呃一筆錢 --- 小三培訓班每堂收費2.98萬 聲稱「沒有拆不掉的家庭」 市面上出現不同類型的補習班和培訓班,讓民眾有更多不同進修的機會。内地日前出現來自北京和上海的「小三培訓班」,標題還寫著「沒有拆不掉的家庭,只有不改變的自己」,引起熱論。 近日網路瘋傳一張「小三培訓班」的照片,簡報上寫著「北京上海小三培訓班,學費29800元(約35000港元)一堂課,課課學員爆滿,沒有拆不掉的家庭,只有不改變的自己!你不變男人就變,都這麼努力了,你還要一成不變嗎?」