副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

貪新鮮

已經唔知第幾套,總之見親沖涼BB, 醫生BB, 飲奶BB都嚷著要買。於是屋企同一系列的BB, 大中細碼都有幾個,沖涼的玩具浴盆又幾個。

已經唔知第幾套,總之見親沖涼BB, 醫生BB, 飲奶BB都嚷著要買。於是屋企同一系列的BB, 大中細碼都有幾個,沖涼的玩具浴盆又幾個。 雖然明知小朋友只係貪新鮮,可能玩兩玩就放埋一邊,但為搏紅顏一笑 (加上唔係好貴),依然會一邊咕嚕,一邊排隊俾錢。 大部分小朋友都貪新鮮,其實唔單止玩具,進食情況都一樣。 差不多食材,如果能做出不同菜式形狀,賣相吸引多變化,固然之有助增強食慾。 但如果似我,多數靠工人姐姐煮,不能要求色香味賣相俱全,那可愛別緻的餐具,亦有助增加小朋友進食的興趣。 以前未有小朋友,屋企餐具越簡單越好:兩對木筷子,兩刀兩叉兩匙,從不換購卡通餐具,亦最怕朋友送贈。 但自從有了小朋友,見過他們因爲有新餐具而吃多幾啖,從此屋企定時會補添可愛的卡通餐具 (當然亦因損耗量大,膠匙平均兩星期折斷一隻)。 所以小朋友偏食原因有許多,做父母的,不需過份憂心。多點創意,或許又可成功令小朋友食多幾啖。 FB: https://www.facebook.com/AnnieLeeDiet #貪新鮮 #偏食 #如何增強食慾 #公仔BB #營養師 #Nutritionist #AnnieLee