副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

朝瞳玩什麼 |大大架消防車係眼前!

成日同朝瞳提起警車、救護車、消防車等等,都只係可以係馬路上望一眼,Bi-Bu-Bi-Bu兩下就駛走咗。今次大大架嘅紅色消防車係眼前出現,朝瞳印象十分深刻!上星期日我地就去咗「九龍城區防火教育運動同樂日

成日同朝瞳提起警車、救護車、消防車等等,都只係可以係馬路上望一眼,Bi-Bu-Bi-Bu兩下就駛走咗。今次大大架嘅紅色消防車係眼前出現,朝瞳印象十分深刻! 上星期日我地就去咗「九龍城區防火教育運動同樂日」,原因只係放興趣班順路過去(笑)。 食完午餐到達球場大概一點左右,仲好早,大會活動同遊戲攤位兩點先開始。現在有三架大大嘅消防車、影相紙板、十多個攤位遊戲咁,因為早到我地影相都影得好輕鬆。 原本都冇打算大會節目,因為我都唔知有咩睇(沒有準備的呀媽),但朝瞳話要坐低,咁又等左15分鍾。先係一輪致詞頒獎,呢個時候我發現到現場已經多人,攤位遊戲已有人龍(汗)。其實朝瞳都有啲唔耐煩,但我地冇走到,因為聽到有消防短劇睇!呢個短劇雖然短,但消防員哥哥會著晒制服出嚟,消防車會伸出雲梯足以令朝瞳睇到呆。之後仲有啲歌唱節目,但我地都冇睇了。  ​​​ 因為又走左去睇消防車,同消防員哥哥影相!之後就離開嚕,但現場先真正開始,好多人(汗汗)。拖住朝瞳離開時,佢主動講「媽媽,我好開心呀!」~ 希望你會記得啦~ 嚟緊兩個月全港不同地區嘅消防嘉年華/開放日,睇下有冇機會帶小朋友去啦! 題外話,本人十分怕人多,其實去呢類型活動都擔心、預左人多即走,寧願玩其它開心玩意。但好彩我地早到,趁少人影左相先。早到都未嘗係壞事。 喜歡嘅朋友,可以 Follow  朝瞳氏の日常  睇更多日常放送。