副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

分享準爸爸過程(halfway)

系太太(老闆)初初懷孕時,我認為自己能夠做的就係陪下佢檢查,睇下bb 野,做下家務就可以等於盡左力。不過而家踏入halfway 階段漸漸發覺準爸爸可以做更多(準爸爸們唔好誤會我頂爛市),咁又可以做d咩

系太太(老闆)初初懷孕時,我認為自己能夠做的就係陪下佢檢查,睇下bb 野,做下家務就可以等於盡左力。 不過而家踏入halfway 階段漸漸發覺準爸爸可以做更多(準爸爸們唔好誤會我頂爛市),咁又可以做d咩野呢,最簡單由居、食、住、行著手   居。孕婦隨著肚子越黎越大佢地起身出入就不方便,起身落床或上床扶住佢側睡(因為有時阿b會頂住另一邊媽媽會感到好頂住既感覺),一般家頭細務當然走唔見甩啦。   食。屋企以前都唔多公仔麵同罐頭,老闆懷孕後更加絕跡悿,我會選擇走去759買一包十個既米粉或大包通心粉,跟住另外煮個湯底比老闆食,坦白講係幾煩又多時間成本又貴左...但當諗深一層都好既,老闆食得健康,盡可能望佢同防腐劑分隔異地,阿B又吸收(每次聽到老闆食完阿B就周身郁時...咩都抵啦^^)好多時孕婦都要戒好多口,尤其有老一輩時就會更加多傳統潛規矩,不過我地大多一於少理,但有幾樣野我地都有共識有一定既防線,如魚生,雪糕,咖啡等..!我會偏向注重老闆心理層面,好似食朱古力咁,好多人都話盡可能唔食,但我會適量咁比佢食,好簡單..我要佢又理性又開心,佢開心就足夠,對老闆好d阿B系入面游水都自在d。對嗎!?   住。一般家務雜務都係一樣走唔甩嫁啦 !另有樣野就真係久唔久都要做下,按摩! 唔洗大力唔洗多,真係按下就可以,放低一陣部電話,睇住電視輕輕按10-15分鐘,試諗下你10至15分鐘可以帶比太太無限嘅慰藉,又係咩都抵番晒。   行。我既定義為出街時想實際情況,扶佢上落拎袋呢d就基本野啦我相信正常都會做(*正常),望太太上落樓梯唔多唔少都會擔心,唔擔心佢跌都會怕d盲頭烏英撞到佢,睇緊d囉(但唔好太緊張,因為太太都會感到緊張。   好多人話有左家庭有左小朋友就好似改變左一切,孩子氣、被寵、大少爺、任性地想玩就玩等等,其實的確改變左我地(準爸爸),一切變得更具責任感,更有擔帶,因為系子女眼中,我們就是榜樣。 執教(執著) 倒不如身教   純粹個人感受輕輕分享 不喜勿(罵)