副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

成為媽媽之後,伴隨著長期靜音的手機

當我生咗和牛B之後,我部手機長期都係處於「靜音」狀態。部電話嘅鈴聲到底係點樣嘅呢? 我已經完全忘記咗,但行出街聽到有電話鈴聲就會馬上神經質,睇下係咪自己響。但,我部手機早已俾我毒啞咗,長期靜音mode

當我生咗和牛B之後,我部手機長期都係處於「靜音」狀態。部電話嘅鈴聲到底係點樣嘅呢? 我已經完全忘記咗,但行出街聽到有電話鈴聲就會馬上神經質,睇下係咪自己響。但,我部手機早已俾我毒啞咗,長期靜音mode。   身邊總有人會話我,成日打俾你都唔聽電話,通常鬧得最多o個個一定係我老公。 仲話「搵你救命就死得啦」。冇錯,叫救命嘅,你不如直接打999啦,咁會最好效率。   旁人一定唔會明點解我要教靜音,返工就話唔好騷擾到同事啫,平時都靜音部電話唔響有乜意思。但作為一個媽媽,我最驚電話喺唔適當嘅時候響起。     做媽媽真係好忙,照顧初生o個陣根本冇停手,換片、餵奶、泵奶,到BB瞓咗覺都仲有家務要做,做完淨返落嚟嘅時間先係媽媽嘅自由時間/ 休息時間。如果就喺呢個時候,手機響起,對一個媽媽嚟講揀直就係大懲罰。因為BB驚醒咗嘅話,又要唔知花幾多時間先可以成功哄睡/ 到下一輪睡覺時間。   所以由和牛B一出世之後,我就將部電話直接調教至靜音功能。 日子耐咗,我都習慣咗一部唔響嘅手機。   加上我頻密嘅影相習慣,就更加唔想影一張相響一下,有聲嘅話咁咪會俾人知,我瘋狂得好緊要?    -------------------------------------------------- 歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com Facebook專頁: 和牛B嘅成長專頁 Instagram: wagyubmami              -------------------------------------------------- 姊妹合作**Precious M accessories** 利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。