副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

B+媽媽育成記- 2018第1篇

除左以前XANGA年代...我真係極少用文字去記錄自己的生活!由懷孕到生產到妹豬開始長大...我都多次想寫低好多感受..唔一定係要被認同..只係想記錄下來一段時間後睇番應該又會覺得自己同妹豬都成長了吧

除左以前XANGA年代...我真係極少用文字去記錄自己的生活! 由懷孕到生產到妹豬開始長大...我都多次想寫低好多感受..唔一定係要被認同..只係想記錄下來 一段時間後睇番應該又會覺得自己同妹豬都成長了吧:) B+媽媽 係我既目標!  由細個讀書開始...我從來都唔恨拎A, 只要有B+ 我就覺得足夠了! (自我要求也太低了吧XD ..仲要係由細開始) 當然我媽媽亦從不給我"A"的壓力 所以我先可以一直做個B+小孩! "B+"對我泥講..代表: - 表現達標/平均(中庸之道嘛XD)...仲有餘添 - 進可攻 退可守 (??) ... 可以進步..拎"A"又得, 退步左都仲有"B" 包底 所以到宜家媽媽都一樣! 我唔會要求自己做最好的A+媽媽 (無人是完美的嘛!) 只希望自己不論在平衡工作,家庭(夫婦關係,孩子教養…),朋友等一切生活事上都做到above average …亦即是”B+” 為自己打氣加油!:)