副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

相信孩子學會 。一

「放低,等我嚟!」、「得得得,唔好掂!」、「唔係咁整嫁!」湊仔湊女每日總會講幾次或幾十次。特別係忙於家頭細務、趕時間出門等等,恨不得呀仔呀女坐定定!但我成日問自己,唔畀佢做,咁佢點會學識?朝瞳呀婆係位

「放低,等我嚟!」、「得得得,唔好掂!」、「唔係咁整嫁!」湊仔湊女每日總會講幾次或幾十次。特別係忙於家頭細務、趕時間出門等等,恨不得呀仔呀女坐定定! 但我成日問自己,唔畀佢做,咁佢點會學識?朝瞳呀婆係位持家有道、凡事要求井井有條嘅專制呀媽。細個時,甚少畀我去公園玩,結果我十歲攀梯都好屎,最慘係將近廿歲先識踩單車。到大個,提出幫手煮飯,佢都要係旁邊”指點”:「傻女,要咁對切呀!咁都唔識!」主題到喇:「你都冇教過、畀我試過,點會識?」我心成日咁諗。 終於到咗自己教女, 我打從心底希望朝瞳會自己試下做!快將三歲人仔,係我控制到嘅情況下盡可能都自己食飯(成隻雞脾、成條菜咁食)、自己去廁所、自己著衫著鞋,就算中途會錯漏百出,我都同自己講「佢應該要自己做到的!」。 希望細路學識26個字母,讀閃卡愈多愈好,但到頭來生活自理上無機會畀小朋友自己做,好似有啲本末倒置。 其實我最想講:「呀女,你自己做啦!」 喜歡嘅朋友,可以 Follow  朝瞳氏の日常  睇更多日常放送。