副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【新年到】過年最怕親戚問的問題及應對方法

就快又到新年喇,拜年時候一定會遇到唔少親戚、遇到不少刁鑽問題,一齊睇下點應對:

  就快又到新年喇,拜年時候一定會遇到唔少親戚、遇到不少刁鑽問題,一齊睇下點應對:   1. 幾時生多個? 呢個問題唔洗問,應該係最討厭問題之首,而且有可能係結左婚唔夠一日就問你幾時生小朋友,生完一個坐緊月就問定你幾時生下一個,然後無限輪迴,小朋友幾時入幼稚園、小學、中學,再嚟個下一代嘅無限loop。最官方答案你「多謝各位姨媽姑姐表叔表嬸,有好消息會再通知你地,唔洗鄧我急,多謝關心。」(笑)   2. 最近忙唔忙?   問得呢條都有不祥預感!知道打開左個話題,親戚們就會不停「關心」你。究竟啲親戚係咪冇野好問先可以問到啲咁無聊嘅問題?邊有人返工唔忙、唔多野做 ?而且返office嚟嚟去去都係做嗰啲野,你想我答啲咩多姿多采的答案?不過,對方咁問得都係想曬自己個仔做總經理、返工好滿足啫!  3. 你/老公賺緊幾多錢?   唔少人過年出去食飯,都會被問到一個月賺幾多錢等有關薪金的問題,夠唔夠洗?夠唔夠比屋租?夠唔夠食?其實如果話唔夠,你又係咪會比錢我用先?如果賺得多,係咪要分俾你先? 4. 你/老公加左幾多人工   雖然話就話講錢傷感情,但同成班親戚一齊食飯,大家都總係鐘意講錢!加人工有邊個唔想?但家下搵食艱難,唔比人炒已經算偷笑,仲話加人工!其實加姆多、分到幾多,唔係我可以話事,不如我比我老細電話你,你自己問佢啊?   5. 老公/阿仔阿女做咩職位? 出黎做野之後,除左人工,就一定係比較銜頭,尤其同成班親戚,八姨婆個女做manager好威,點知三姑媽個仔升左做CEO仲勁!其實升到咁高級又係咪真係咁好呢?最好就係答「職位高,但責任又大啲、工作的複雜程度又高啲、壓力又大啲,都係唔啱我喇」   6. 打算幾時買樓   就算你已經有樓,分分鐘都會問你幾時買多層收租?查實班親戚係咪長期隱世、不知人間疾苦?香港啲樓價咁貴,餐餐要捱麵包、唔去旅行、唔睇戲、唔唱K先至比到個首期,我出得嚟玩就預左我買唔起架啦!你講得咁輕鬆,不如你幫我供啦?最得體係「而家貴唔抵買,睇定啲先啦」