副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

相信孩子學會。二

有次與親戚用餐,長輩用膳完畢閒聊之際,朝瞳拎出佢嘅法寶出嚟玩。親戚見到朝瞳拎把鉸剪出嚟,就即話補句:「小心啲呀!」我亦緊隨回答:「佢有玩開!」朝瞳嘅鉸剪,不是兒童專用,只係一把普通較細嘅鉸剪,剪紙、剪

有次與親戚用餐,長輩用膳完畢閒聊之際,朝瞳拎出佢嘅法寶出嚟玩。 親戚見到朝瞳拎把鉸剪出嚟,就即話補句:「小心啲呀!」我亦緊隨回答:「佢有玩開!」 朝瞳嘅鉸剪,不是兒童專用,只係一把普通較細嘅鉸剪,剪紙、剪飲管都可以。自從教佢用小鉸剪,有得剪佢都會忘我般剪紙碎,我亦可能換來十分鐘安靜。 親戚見住朝瞳剪紙,面有難色,深怕佢剪到。我完全明白,始終都係利器,所以從旁提醒朝瞳要小心手指,但我沒有過份擔心。在開始用鉸剪時,我就嚴正同朝瞳解說,鉸剪係危險的,亦作狀將小手放到鉸剪,佢嚇到縮都縮唔會切。仲有講要點用,先唔會剪到,朝瞳而家已經可以純熟運用佢把小鉸剪,甚至沿線剪都可以。 為母真係唔怕佢剪親?非也,我只係買緊大細。相信買大一定會贏! 喜歡嘅朋友,可以 Follow  朝瞳氏の日常  睇更多日常放送。