副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【新年到】拜年宜忌,你又知幾多?

新年就快到了,登門拜年/被拜年是大多數人在過年必經的事,到底拜年有哪些禮儀要注意?唔想人見人憎,就要留意喇!(或者分享俾親朋戚友睇,等大家小心誤中地雷)

  新年就快到了,登門拜年/被拜年是大多數人在過年必經的事,到底拜年有哪些禮儀要注意?唔想人見人憎,就要留意喇!(或者分享俾親朋戚友睇,等大家小心誤中地雷)   1. 有病就唔好拜年喇   而家流感咁厲害,遇著有病的親戚朋友上門拜年,作為媽咪真係心慌慌,朋友還好,可以直接叫你帶口罩,但面對長輩,有時真係好難啟齒,不如咁,有病就最好唔好周圍走,唔好再去拜年喇,專心休養啦!(潛台詞:我都唔想你惹到我一家都病)     2. 注意衛生,唔好亂錫亂摸BB   嗱~其實充就算你無病,條街都好多細菌啦,我知長輩親戚見到BB會情不自禁,但大家為了BB健康著想,都係入屋先洗手,注意個人衛生啦。   3. 拜年定黎開餐呀?   你上門拜年,我又要招呼你、又要俾利是你,最難頂係,你當哩道係餐廳,居然落order?想食「餐蛋麵」不如自己落茶記食啦,拜託!     4. 一睇你個禮盒就知係二手啦   嘩~你嗰張包住禮盒既花紙,舊到呢,我好難相信你係全新買返黎就個包裝殘到咁喎!我仲要強顏歡笑咁收你份禮,真係好考演技!     5. 拜年唔好賴死唔走   過門都係客,我唔好意思趕你走,但你拜完又要留係度食埋下午茶、晚餐、宵夜都唔肯走,大人唔瞓小朋友都要瞓啦,所以各位識做喇!