副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[注意!] 電線汽球

http://www.bomb01.cc/article/49454聖誕假期外出多左, 見到呢d 氣球周街買。我又見到朋友係年宵有買,父母們選購前可再考慮一下。國內曾因氣球爆炸而受傷。

http://www.bomb01.cc/article/49454 聖誕假期外出多左, 見到呢d 氣球周街買。 我又見到朋友係年宵有買,父母們選購前可再考慮一下。 國內曾因氣球爆炸而受傷。 見置頂的link 你問我, 我覺得其實根本就應該唔好買。 先唔講裡面係咩氣體。  1.D 燈係Led 燈, 近距離望時候, 大人都會眼花, 更何況小朋友? 2. 佢只係一條電線, 一係就繞住支球棍, 有d, 就連棍都無, 只係一條電線繞住個波, 電線就充當好似氫氣球個陣既尼龍線咁。 用家就只拎住個條電線, 何其危險。我見有人用個條電線去繞埋部電話tim. 3. 小朋友有長線會纏頸, 佢理唔到係尼龍線定電線。 佢纏到頸, 尼龍線一剪就ok, 電線每個燈位都有PCB, 未剪電線時已割頸。 ------------------------------