副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

過時過節,黎個椰子煲雞湯

經過,我同老公既努力,螞蟻搬家已正式完成,係呢段時間無時間煲湯水同煮飯,今日叫有少少就煲返個備奶湯。今次既備奶湯相信過時過節,有d屋企都會煲到既一個湯,係椰子栗子鮮奶雞湯!相信有孕媽媽於懷孕期間唔敢食

經過,我同老公既努力,螞蟻搬家已正式完成,係呢段時間無時間煲湯水同煮飯,今日叫有少少就煲返個備奶湯。 今次既備奶湯相信過時過節,有d屋企都會煲到既一個湯,係椰子栗子鮮奶雞湯! 相信有孕媽媽於懷孕期間唔敢食用椰子,都估唔到原來呢個湯有上奶、備奶既作用。 其實孕媽媽可以放心食用椰子。 先先我地要知道椰青、椰子、椰皇係?! 睇外型佢地有好大分別,其實佢地係一樣野黎,只係唔同時期成長階段外形不同,當然功效同樣不同。 椰子性味甘平,椰汁及椰肉含大量蛋白質、果糖、葡萄糖、蔗糖、脂肪、維生素B1、維生素E、維生素C、鉀、鈣、鎂等。孕婦可適度吃一些椰子,可美顏,還可為體內的胎兒提供足營養。 更好既係椰汁能防治便秘,新鮮椰子及椰子粉能夠起到潤腸通便的作用,能給孕婦排除便秘帶來的不必要麻煩。 雖然,孕媽媽可以食用椰子,但記住要適量食用哦。