副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

九龍灣新開列車送餐餐廳

貪得意、寶兒又鍾意車,特登去試下呢間megabox新開餐廳。以為11:30開門,到達後見好多人排隊,原來12點先開,好彩第一輪剛好入到!食物不多、勝在樣樣有幾款,前菜、壽司、軍艦、手卷、炸物、兒童餐,

貪得意、寶兒又鍾意車,特登去試下呢間megabox新開餐廳。以為11:30開門,到達後見好多人排隊,原來12點先開,好彩第一輪剛好入到! 食物不多、勝在樣樣有幾款,前菜、壽司、軍艦、手卷、炸物、兒童餐,價錢不貴。自助落單,點選後送出訂單,廚房製作完成後會由列車送到你枱前,我光顧的時候出餐頗慢。 兒童餐有3款但有1款停售,一款是牛肉薯餅+4件壽司+螺肉+益力多,另一款是蛋餅+3件卷物+炸墨魚酥+益力多,$42價錢上相對平宜,適合小孩與否見仁見智。其他食物味道普通,不難食,炸雞幾好 ($28)。 列車軌道有上下兩層,只有上層有列車,全部食物都經軌道送抵。但要留意,當拿起食物碟後,列車會迅速駛走,小朋友從列車取食物要注意⚠️,動作不能太慢。 入口處有免費小禮物領取,眼見有peppa pig貼紙、mcqueen筆盒、筆記簿、鉛筆、刷膠、筆刨等等。 當天12:00進入餐廳,離開已是1:20pm,有一半時間等食物、付款也排隊、離開時外面仍有很多人等候。完。   小寶帶爸媽去旅行(facebook.com/travelwithbobo)