副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【媽媽有感】夫妻之間嘅最強小三,女兒

你嘅婚姻有出現到小三嗎?自從和牛B出世之後,我同老公嘅目光、焦點都完完全全放晒喺和牛B身上。而我所講嘅小三,就當然係我哋嘅心肝寶貝和牛B啦~老公就比我更加愛和牛B啦,正所謂女兒係爸爸上一世嘅情人。所以

你嘅婚姻有出現到小三嗎?   自從和牛B出世之後,我同老公嘅目光、焦點都完完全全放晒喺和牛B身上。   而我所講嘅小三,就當然係我哋嘅心肝寶貝和牛B啦~   老公就比我更加愛和牛B啦,正所謂女兒係爸爸上一世嘅情人。 所以牛爸對和牛B就一定係呵護備至,全副心機同愛都俾晒和牛B咁濟啦。     不過,和牛B對牛爸嘅愛。都有o架,但佢就好似我哋大人對愛情咁,一淡砂糖,一淡屎咁孝敬牛爸。     好嘅時候,會好似隻愛情鳥咁,成日都要錫爸爸。 乜都會嗌爸爸,指明要爸爸幫佢做啲乜、要爸爸陪佢玩。     而我所講一淡屎嘅時候就係,和牛B通常都比較痴住我,痴爸爸嘅時段都會比較少。 所以有時佢會同牛爸講「唔要爸爸」,手拖手時間「我唔拖爸爸」(一手撇開爸爸)…「我唔鍾意爸爸,鍾意媽咪」(真係直插牛爸嘅心)   當最強小三出現咗之後,二人溫韾嘅照片無咗,就只係得返三人合照。   你睇下,就連溫韾騎馬仔都無我份,被冷落嘅我唯有喺前面做攝影師啦     仲有就係牛爸為搏紅顏一笑,佢都會傾盡全力去…玩攤位遊戲,為嘅就係要贏隻Peppa Pig俾和牛B,換取佢嘅快樂同一笑。       佢哋好嘅時候,真係痴纏到你頂唔順。     最唔好嘅時候,就係和牛B鬧情緒最終被牛爸鬧到喊晒嘅收場囉。   不過無論點都好,呢個小三最強嘅武器就係死纏住你,同埋帶住甜絲絲嘅笑容走埋嚟又或者衝過嚟愛的抱抱你。     呢啲招我哋真係招架唔住o架~   -------------------------------------------------- 歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com Facebook專頁: 和牛B嘅成長專頁 Instagram: wagyubmami                -------------------------------------------------- 姊妹合作**Precious M accessories** 利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。