副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【自製玩具】輕便車仔收納袋及遊戲墊 - 便攜亦得

和牛B同小男孩一樣都好鍾意玩車車,唔知點解就係鍾意玩停車場、玩車。出街要袋住一兩架車仔喺身,又好似散修修咁,而我最驚就係架車唔知幾時跌咗,唔見咗!!對於小朋友嚟講,唔見咗架車係世界大事嚟!!所以亦因為

和牛B同小男孩一樣都好鍾意玩車車,唔知點解就係鍾意玩停車場、玩車。   出街要袋住一兩架車仔喺身,又好似散修修咁,而我最驚就係架車唔知幾時跌咗,唔見咗!!   對於小朋友嚟講,唔見咗架車係世界大事嚟!!   所以亦因為咁我做咗呢個輕便版便攜嘅收納車仔袋及遊戲墊,出街都玩到,特別係去餐廳等開餐嘅時候就可以俾和牛B消磨時間。     可以放到4架車仔,再加馬路景俾佢玩車。     好似一本迷你書仔咁,可以放入袋到帶出街。         因為係自己Tailor-made嘅,所以Cover我就加上和牛B個名。 除咗可以裝飾,仲可以增添一份專屬感。     撕開魔術貼扣,就可以慢慢打開遊戲墊。       打開之後,就會見到4個車袋位,好似停車場咁。     再喺上面,加上馬路場景。     如果便攜嘅話,4架車都已經好多,所以遊戲墊大概A4 Size,都夠佢消磨一段時間。       **和牛爸爸問,和牛B有好多架車喎,得4格邊夠放。 重申: 呢個係便攜版,如果多車嘅話就要用另一個方法收納了~   -------------------------------------------------- 歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com Facebook專頁: 和牛B嘅成長專頁 Instagram: wagyubmami                -------------------------------------------------- 姊妹合作**Precious M accessories** 利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。