副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

做媽媽沒有試用期,多謝你俾我做你「媽媽」

做媽媽沒有試用期當做媽媽那刻就知道是無了期的工作,無得炒老闆魷魚,小朋友大大小小既事媽媽都要照單全收。小朋友剛岀世,身為一位新手媽媽,有好多嘢都未上手,例如係1.餵奶掃風2.幫bb沖涼3.同bb著幾多

做媽媽沒有試用期   當做媽媽那刻就知道是無了期的工作,無得炒老闆魷魚,小朋友大大小小既事媽媽都要照單全收。 小朋友剛岀世,身為一位新手媽媽,有好多嘢都未上手,例如係 1.餵奶掃風 2.幫bb沖涼 3.同bb著幾多件衫 4.bb厭奶換奶樽咀 等等⋯ 一連串照顧小朋友既工作你都係第一次做,周邊啲人對你既工作會有不同意見,會聽唔少舊史理論,但你都要默默接受。因為你做媽媽既時間只是剛開始,就好似職場上你既上司不斷教你做嘢,你也要默默接受!呢個時候,媽媽要情感自救。有好朋友和好隊友在身邊好重要!   當媽媽久了,你撞木少了、經驗多了、孩子長大了、身邊人批評也似乎沒了!恭喜你其實已過了試用期,你不再是新手媽媽了!   回想起自己很幸運可以經歷女女好多既第一次,其實我做媽媽都有好多第一次,照顧好女女係我一生人最重要既事,呢份滿足感真係好緊要,多謝你俾我做你「媽媽」 。