副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

沙田新親子餐廳 - 兒童餐$78

準時11點到場,一入去,球迷豆豆見到波波池雙眼發亮,即刻同寶兒衝入去。波波池有點深度,大人要看緊矮小孩子,慎防被埋在波波中!不過,波波要夠多先過癮嘅!靠窗而建,前臨草地和城門河、陽光充沛的景觀令人開朗

準時11點到場,一入去,球迷豆豆見到波波池雙眼發亮,即刻同寶兒衝入去。波波池有點深度,大人要看緊矮小孩子,慎防被埋在波波中!不過,波波要夠多先過癮嘅!靠窗而建,前臨草地和城門河、陽光充沛的景觀令人開朗。 波波池可通往上層大型繩網區,色彩繽紛,影相應該很童話,可惜寶兒膽小不敢玩。另亦有一長一短滑梯。 車車跑道區三個小時內未見冷場,有6款車,其中兩款適合幼童。 木質玩具車亦好玩,小朋友推著磁石木車仔上天橋穿隧道。 超市和煮食區是另一迫爆區域,很多商品陳列整齊供小朋友搜購,再到收銀處付款,然後帶入廚房烹調,人人學做媽咪,看著就令我會心微笑。 其他玩樂仲有幼童軟墊區(益智小肌肉及腦力玩具、換衫公仔、積木等)、填色區、彈彈球(呢個很好玩)。 食物方面 正值午餐時段,order咗兩個兒童餐(吉列蝦餃子飯、all day breakfast,各$78)、ribs($168)、芝士焗薯角 ($68),ribs真心好味 ! 埋單$600餘。(75cm以上小童每位另收$78) 服務方面 呢度人手充足,會同小朋友一齊玩、亦會主動幫手拍照、玩具亂了迅速整理好給其他小朋友玩、小朋友哭會上前安撫和派糖,值得讚!   KidsKiss Kingdom親子主題餐廳 收費:大人最低消費$150、75cm以上小童需付$78 地址:沙田石門安群路3號京瑞廣場一期1樓 電話:28822779/whatsapp: 96992779 回家途中小孩都睡了,家住沙田的寶兒豆豆,應該會再來吧!   我的FB:小寶帶爸媽去旅行(facebook.com/travelwithbobo)