副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【媽媽心聲】在職媽媽最想要的係假期? 豪食團? 旅行?瞓覺?

作為在職媽媽嘅我,日常主要照顧和牛B嘅係婆婆。所以喺平日湊B方面,我花嘅力氣、心力比全職媽媽少好多。但唔同嘅係,返工要努力做好正職嘅工作崗位。每日收工就同全職媽媽一樣,照顧和牛B。話雖如此,每日如是,

作為在職媽媽嘅我,日常主要照顧和牛B嘅係婆婆。所以喺平日湊B方面,我花嘅力氣、心力比全職媽媽少好多。但唔同嘅係,返工要努力做好正職嘅工作崗位。每日收工就同全職媽媽一樣,照顧和牛B。   話雖如此,每日如是,公司放假我就會做返全職媽媽嘅工作崗位。即係話做媽媽,其實真係無假放嘅,全職媽媽就更加啦。全職媽媽所謂嘅無假,就係病咗都無得Call Sick,想放下大假、事假? 無啦,咩假都無呀。   咁你問我,如果捨得撇低個女,我最想係要邊樣野?   豪食一餐,食餐好嘅?     同朋友們去Gossip一下,食返餐??     去個短Trip?     其實對我嚟講,要撇低和牛B我真係唔想,所以只要和牛B夜晚肯乖乖地秒睡,而唔需要我每晚哄睡1-1.5小時,有得俾我早啲瞓覺及有覺好瞓,我已經好心滿意足了!!   要我撇低和牛B自己去旅行,我實在唔捨得同埋唔放心。因為每次公司放假,我都好期待同佢渡過,帶佢四圍去玩、多啲見識。所以要去旅行,我一定要預埋和牛B。   而食一餐好嘅,從去餐廳食嘢其實對和牛B嚟講都係一種體驗,所以我都好想同佢一齊去食餐好。   兩母女一齊食墨魚汁天使麵,食到棚牙同個咀都黑晒~都係一種好搞笑嘅體驗嚟。   有得瞓飽我已經開心到跳起啦~       -------------------------------------------------- 歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com Facebook專頁: 和牛B嘅成長專頁 Instagram: wagyubmami                -------------------------------------------------- 姊妹合作**Precious M accessories** 利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。