副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[關於懷孕] 兩條線點算好?

話說果醬媽中左獎之後,其實都隔左成個幾兩個月先發現(連月經成個月無黎都無發現……)而發現中獎既過程都幾搞笑。我仲好記得個日返返下工,無啦啦開始頭痛唔舒服,仲出現傳說中既作嘔

話說果醬媽中左獎之後,其實都隔左成個幾兩個月先發現(連月經成個月無黎都無發現……)而發現中獎既過程都幾搞笑。我仲好記得個日返返下工,無啦啦開始頭痛唔舒服,仲出現傳說中既作嘔作悶,但係因為試左幾個月都無中,所以我當下好快否定左自己係有左既可能性(驚希望愈大,失望愈大)。當日仲為左見客遲到跑左半條街。下晝返到公司,我就同老細講有d唔舒服要早走,返到屋企,果醬爸煮左成枱野食,但我完全無胃口食野,淨係想嘔。呢個時候,果醬爸仲笑笑口問:「你係咪有左?」我仲答佢:「我都想有。」(大翻白眼)跟住我諗諗下唔係好對路,就拎左枝驗孕棒搏一搏,點知出現兩條線,我當堂喊左出黎,個一刻興奮得黎有點緊張,緊張得黎又有點不知所措,總之五味雜陳,難以形容。咁中左獎之後要點做呢? 1. 睇醫生驗孕 呢一步只需要去一間普通診所做就得,通常都係驗小便,之後醫生會問你最後一次經期(好彩有用APP, 所以好準),跟住幫你計預產期,最後最緊要既就梗係拎張醫生紙啦! 2. 健康院做登記 有左醫生紙就可以去就近既健康院做登記,由懷孕到往後bb做檢查、打針都會係健康院做,而健康院亦會按情況安排媽媽做檢查,而呢d日子都係可以有醫生紙返公司請假用。 3. 搵私家醫生 雖然公立醫院有得檢查,但其實佢只會安排一次照超聲波(唐氏篩查),之後都只係聽下bb心跳同畀姑娘摸肚,我個人就唔多敢靠晒健康院(因為真心有點hea), 而私家醫生檢查就會詳細好多,每次照超聲波可以更清楚bb既狀況,照結構亦都可以睇下bb既健康情況,當然收費亦都唔便,但絕對值得(因為身邊有朋友出了事所以更加覺得呢d錢唔可以省)。 4. 順產定開刀 生過既媽媽就知,順產都未必係想順就順(有朋友陣痛到最後都係要開刀),但如果你本來就諗下左開刀,咁就把心一橫,唔好諗住順產唔得要開刀,因為咁分分鐘要經歷雙重痛楚!當然如果係一心想順產既就記得行多d,坐多d瑜珈球啦!果醬媽我就係把心一橫要順產既,但陣痛真係唔係人咁品,不過生完無幾耐就唔記得嚕,仲心思思想黎多個,哈哈哈。 5. 通知公司人事部 當然,有返工既媽媽就記得通知公司啦!