副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[關於坐月] 其實坐得開心好緊要

相信對於好多媽媽(及長輩)黎講,坐月係生完bb既頭等大事。但如果可以比我再黎一次,我一定會用!自!己!方!法!坐!1. 關於沖涼洗頭顧傷口 果醬媽係順產,但有剪,所以生完除左要恢復,仲要顧傷口(但醫生

相信對於好多媽媽(及長輩)黎講,坐月係生完bb既頭等大事。但如果可以比我再黎一次,我一定會用!自!己!方!法!坐! 1. 關於沖涼洗頭顧傷口 果醬媽係順產,但有剪,所以生完除左要恢復,仲要顧傷口(但醫生姑娘都唔會教點做)。我生b個陣係夏天(30幾度呀大佬!生完仲有身汗呢!)但生完之後,家中長輩堅持唔比沖涼洗頭,只準抹身,而且話至少堅持12朝(殺左我啦!)。由於係第一胎,加上無經驗(雖然我完全唔認同呢種守舊既方法,但為免多事,我都係忍住聽話),所以我忍忍忍忍忍!但咁熱而又無得沖涼咁耐係一件事分痛苦既事,結果我每次見到盤抹身既水都忍唔住喊,同時發現傷口好得特別慢,所以忍左12日我終於忍無可忍,自此日日沖涼洗頭(當然要即時抹乾同吹頭),人生先覺得有返d希望。 而事實上醫院都鼓勵媽媽每日沖涼,尤其餵人奶既媽媽,保持潔淨衛生其實好緊要。而係無涼沖既日子,我每日都會消毒傷口,以免發炎。   2. 關於飲食 相信每個媽媽或者長輩對坐月既飲食都十分注重,但事實上係我並唔係好buy戒口呢一套,相反我覺得懷胎十月+生b咁辛苦,要補充營養就應該咩都食(偏偏長輩就話食薑食菜食瓜先好,仲要黎黎去去都係個幾款),真係食到我崩潰。加上懷胎時我都無特別戒口(除生野,咖啡,雪糕外)基本想食乜就食乜,有時想食薯片,西瓜,飲奶茶,咪照食囉,最緊要唔好過量。再睇下台灣d月子中心既飲食安排,我就好肯定如果要黎一次(生第二胎?),我的月子一定自己坐! 3. 關於心情 有人可能會講:忍都係都係忍一個月啫,算啦!No! No! No! 要知道生產完既媽媽,除咗身體之外,其實個人情緒都好緊要,尤其是係呢d荷爾蒙都調節緊既時候,所以忍並不是最好既方法!事實上在坐月呢段時間,係我有b咁耐以黎,食得最少,過得最唔開心既一段時間,中間仲覺得自己產後抑鬱(隨時隨地都想喊),好在老公係企係我呢一邊,佢會幫手製造機會比我放肆,先至好點。所以,如果有黎一次,我一定會畀自己坐到個開心的月子!