副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

放棄母乳,好多時理由只有一個 -無奶-

放棄母乳,好多時理由只有一個-無奶-其實生完bb大多數產婦會以為自己無奶,因為維持奶量係一個好深既學問,你估人人都係富媽咩?我自己都唔係。唔識得掌握餵哺母乳,呢個係鐵一般既事實,無餵過當然係唔識餵啦,

放棄母乳,好多時理由只有一個 -無奶-   其實生完bb大多數產婦會以為自己無奶,因為維持奶量係一個好深既學問,你估人人都係富媽咩?我自己都唔係。   唔識得掌握餵哺母乳,呢個係鐵一般既事實,無餵過當然係唔識餵啦,我係一個例子:我維持咗22日就決定停奶,後來兩個月後我再追,追咗5個月全母乳。(想知點追請追返之前文章) 有好多因素令我無奶 1.bb唔識埋身 2.唔識泵奶 3.無時間表俾自己 4.唔識飲上奶嘢 5.加上身心俱疲,根本唔想餵,漸漸你就會搵其他代替品-奶粉黎幫手 要解決無奶問題,先要對症下藥 1.其實bb埋身係維持奶量最重要既方法,身體會因為bb啜幾多就做幾多奶   2.唔識泵奶係因為揀唔岩尺寸既喇叭,唔岩尺寸泵岀黎既奶量都會唔同 3.飲炒米茶外,仲要飲大量湯水同水嫁   4.其實產婦最重要休息,其他洗奶樽呀嗰啲留返俾屋企人做啦。如果唔休息心情唔好奶量係會跌,咁你又不停補奶粉,身體就會做少奶以為bb夠奶,咁你不停補就不停少,要餵奶就預咗要追奶。要追奶就要勤力泵奶/埋身,例如: 初生bb大概每兩小時食奶,bb訓左唔起身,咁你就要泵奶,因為身體會有記憶記得佢咩時間食奶你都會開始漏奶/谷奶,因為提你要餵奶啦。   人既身體係好奇妙,所以點解話母乳係最適合人類,母乳成份係為你bb而訂造營養及抗體,而唔係奶粉罐上面一式一樣既營養標籤。 以上係個人心得,就算係邊一種餵哺都係一種愛,盡最大既努力就已足夠(我也是奶粉長大下的)。