副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[每天成長一點點]喜歡畫畫

有日放工回到公公婆婆家,婆婆驚訝咁話心怡今日好定咁坐左接近半個鐘喺度畫畫! 我半信半疑話唔係呀嘛? 點會咁定可以專注咁耐?跟住婆婆就拎起心怡嘅傑作(請貼畫花晒)同錄左條片俾我睇啦!嘩,感動又好笑! 曾

  有日放工回到公公婆婆家,婆婆驚訝咁話心怡今日好定咁坐左接近半個鐘喺度畫畫!  我半信半疑話唔係呀嘛? 點會咁定可以專注咁耐?跟住婆婆就拎起心怡嘅傑作(請貼畫花晒)同錄左條片俾我睇啦!嘩,感動又好笑! 曾經我有猶疑過好無咁快俾佢執筆,怕有負面影響。估唔到婆婆一俾支筆佢同教佢畫圓圈畫線條,佢非常非常咁感興趣! 後來幾日,當佢玩悶左,我同嫲嫲再俾佢畫畫時,心怡可以坐定定到超過10分鐘,佢同樣都係咁專心認真畫。加埋佢畫嘅時候有少少皺眉,好攪笑,好似知道自己想畫咩咁。... 心怡不知不覺間又進步成長了!   =) 如果喜歡我們的,歡迎Follow Fan page: fb.me/mimijwnsy ,歡迎各品牌邀請合作, 請電郵到 mimijwnsy@gmail.com 就可以搵到我地架喇! =)